-
Geen paniek! Vóór uitgifte controleren we namelijk altijd nog of de spullen werken. Waarschijnlijk is er dus niets kapot, maar is er misschien iets verkeerd aangesloten?
Neem de hand- out van het product stap voor stap door om zeker te zijn dat het op de juiste manier is aangesloten. Werkt het nog steeds niet? Bel dan onze storingsdienst! -
Let op! Je reservering is pas definitief zodra je 'winkelmand' is afgerekend.
Nog niet betaald? Dan loop je dus kans dat je favoriete items straks niet meer beschikbaar zijn.
-
Ja natuurlijk!
In veel gevallen gaat dit het snelste door gewoon nóg een reservering te plaatsen.Lukt dit niet of geeft de voorraadstatus aan dat er niets meer beschikbaar is?
Neem contact met ons op, dan gaan we er alles aan doen om het alsnog te laten lukken!
-
Jij wil goed voorbereid zijn voor je feestje. Toch?
Daarom is de dag van afhaal en retour gratis.
Bijvoorbeeld: Zaterdag je verjaardag vieren?
Haal de spullen op vrijdag op ná 12:00 uur en breng ze op zondag terug vóór 11:00 uur.
Zo betaal je alleen voor het gebruik op zaterdag!
* Let op: Dit geldt niet voor springkussens -
Ja natuurlijk!
Geef dit duidelijk aan bij het afrekenen van je 'winkelmand'.
Belangrijk is wel dat de locatie goed bereikbaar is.Klik hier voor de kosten welke we berekenen voor de bezorging. Deze kosten worden verrekend met de borgsom of dienen bij levering te worden betaald per pin.
-
Meestal niet, maar soms toch.
We zijn altijd transparant in onze tarieven en daarom proberen we altijd een totaalprijs te communiceren.De meest veelvoorkomende zaken waar achteraf nog kosten voor worden doorbelast zijn:
- Spullen kapot/ zoek geraakt
- Reinigingskosten voor vuil retourneren
- Doorbelasting van verbruik (bijv. koolzuur of propaangas)
- Bezorg en ophaalkosten